Case Study - Kış Lastiği Projesi

Client
Bridgeston

Overview

Bridgestone olarak amacımız, lastiklerinin önemini ve “Bridgestone kış lastiğimizin” tüm zorlu kış koşullarında gösterdiği iyi performansı yaratıcı bir Rich Media kurgusu ile vurgulamaktı.

Bu amaçla; hedef kitlemiz olan erkeklerin ağırlıklı olduğu uygun içerikli web sitelerini seçerek; ziyaretçileri marka mesajıyla buluşturduk ve web’de rutin bozan “deneyimsel” bir rihcmedia kurgusu hazırladık.

Web sitelerine giren kulanıcılar sıradan bir lastiği tutup, aşağı yönlü çekerek sayfayı kaydırmaya başladılar.

Yol üzerinde yer alan karlı ve buzlu zemine geldiklerinde, lastik patinaj çekmeye ve ilerleyememeye başladı.

Tam bu esnada, Bridgestone kış lastiklerinin tüm zorlu kış koşullarında gösterdiği iyi performansı vurgulayan marka mesajımız ekrana geldi.

Mesajımızın görüntülenmesinin ardından Bridgestone Kış Lastiği ile bu zorlu koşulları aşarak ziyaretçiler sayfa üzerindeki ilerleyişlerine devam ettiler.

İletişim süresince toplam;* 812.748imp* 8.458 Click* 1,04% CTR* 6.300 Session* 0:01:33 Time Spent* 0,38% Conversion Rate* 47,28% Assisted Conversion Rate”Benchmark’lara göre CTR’ımız %945 artış göstererek %1,04’e çıktı.

Bridgestone ile tüm zorlu yollar aşıldı

Tell us about your project

  • Office Address
    Fulya Mah. Büyükdere Cad. No:76
    Quasar Tower Kat:13 No:188
    Şişli / Istanbul - Turkey
  • Contact Address
    contact@mediaworks.com.tr
    ulas@technoworks.com.tr
googleiabadform